Dobrodošli na eVedež! Prijavite se in začnite z uporabo e-gradiv in podpore.
Registracija/Prijava

ADHD

Priročnik

ISBN 9789610211501
Avtor: Donatella Arcangeli

Hiter vodič za učitelje v osnovni šoli (pa tudi starše in vse, ki se ukvarjajo z otrokom z ADHD) je namenjen čim bolj učinkovitemu soočanju s težavnimi vedenji, ki so značilna za motnjo pomanjkanja pozornosti/hiperaktivnost.

Ključne prednosti

Hiperaktiven otrok kaže težavno vedenje, toda NI težaven otrok.

Hiter vodič za učitelje v osnovni šoli (pa tudi starše in vse, ki se ukvarjajo z otrokom z ADHD) je namenjen čim bolj učinkovitemu soočanju s težavnimi vedenji, ki so značilna za motnjo pomanjkanja pozornosti/hiperaktivnost. To ni čudežni recept, ki bo motnjo odpravil čez noč. Kdor obljublja kaj takšnega, ne ve kaj govori ali pa preprosto zavaja. Je pa učinkovita pomoč predvsem učiteljici/učitelju v razredu, saj se lahko ob doslednem in vztrajnem upoštevanju nasvetov, predvsem pa s timskim delom z vsemi, ki so redno v stiku z otrokom, njegovo vedenje zelo izboljša. Knjigo je napisala italijanska nevrologinja in pedopsihiatrinja Donatella Arcangeli, ki se že dvajset let ukvarja z otroki z motnjami ADHD, motnjami avtističnega spektra in z duševnim zdravjem otrok nasploh. Ta priročnik ni namenjen poglobljenemu spoznavanju motnje ADHD, pač pa ponuja kratke in jedrnate razlage 15 vedenj, ki so značilna zanjo. V uvodu boste najprej spoznali, kaj ta motnja je, kako jo prepoznamo in katere so njene značilnosti. Zatem je predstavljena struktura knjige – v vsakem od 15 poglavij najprej razloži, zakaj se otrok tako vede (npr. vstaja in kroži po razredu). Nato sledijo kratka navodila, kaj narediti (npr. Ustvarite kotiček za umirjanje…) in česa ne narediti (npr. Ne zahtevajte, naj bo pri miru), zatem pa analiza težavnega vedenja, v kateri spoznamo, zakaj prihaja do konkretnega vedenja. Analizi vedenja sledi razdelek kako posredovati. Tu so najprej predstavljena pravila, ki jih postavite otroku, zatem sledijo navodila za strukturiranje učne ure oziroma dela z otrokom, navodila za spremljanje vednja in predlogi za podkrepitev. Pomemben del je tudi vzgojni dogovor s starši, saj je usklajeno delovanje vseh pomembnih odraslih bistveno za uspešno delo z otrokom. Na koncu poglavja pa sledi še nasvet strokovnjaka.

V priročniku boste našli tudi več tabel, ki so namenjene opazovanju in spremljanju, informativni vprašalnik, predloga pogodbe s starši in vzgojnih nagrad ter seveda seznam literature za poglobitev znanja o motnji ADHD.

Menimo, da je priročnik enostaven, a učinkovit pripomoček za delo v razredu za vse, ki delate z učenci s to vedenjsko motnjo, zato vas vabimo, da si ga kupite in ga imate ves čas pri sebi kot pravi vodič v konkretnih situacijah v razredu.

Povezana gradiva