Raznolika besedila odlikujejo iskriv ton in duhoviti uvodni nagovori, v katerih se otroci preizkusijo kot detektivi, učitelji ali umetniki. Izbor besedil je premišljen in tematsko izjemno pester, od šeg in športa do zgodovine mode, znanosti in iger brez meja. Naloge so pripravljene tako, da razvijajo temeljne bralne strategije za razumevanje besedila: od preprostih vprašanj do zahtevnejših nalog, v katerih učenci presojajo ključne informacije, ločujejo laž od resnice, informacije povezujejo s svojimi izkušnjami ipd. Priloga bralnim vajam so vprašanja, ki omogočajo otroku, da si ustvari in izrazi svoje mnenje o besedilih.
Bogato slikovno gradivo Daljša besedila in odlomke spremljajo privlačne ilustracije in fotografije za razvijanje vizualne pismenosti, popestrijo pa tudi učni proces.
Medpredmetne povezave Besedila so tematsko povezana z drugimi področji (spoznavanje okolja, glasbena umetnost).
Premišljena didaktika in diferenciacija
Gradivo je zasnovano z mislijo na različne učne potrebe, kar omogoča prilagajanje zahtevnosti in nadgradnjo vsebin za vse učence. Naloge si sledijo od lažje proti težji.
Razvijanje bralnih veščin
Gradivo učenca postopno navaja na branje in razumevanje daljših besedil. Z vajami otroci spoznavajo različne vrste besedil (opravičilo, dnevnik, recept …). Vsako besedilo zaokrožuje rubrika To znam povedati po svoje, v kateri otroci z odgovori na odprta vprašanja dokazujejo svoje razumevanje. Besedila so oblikovana z različnimi vrstami pisav, kar učence navaja na raznolikost tipografije.
Premišljena didaktika in diferenciacija
Gradivo je zasnovano z mislijo na različne učne potrebe, kar omogoča prilagajanje zahtevnosti in nadgradnjo vsebin za vse učence. Naloge si sledijo od lažje proti težji.