
Slovenščina, Naša ulica 2
Delovni zvezek omogoča postopno razvijanje bralnih in pisnih veščin, bogatenje besednega zaklada ter razumevanje različnih vrst besedil. Raznolike naloge in ilustracije motivirajo in spodbujajo samostojno delo.
Delovni zvezek Spoznavanje okolja 2 – Naša ulica spodbuja drugošolce k aktivnemu raziskovanju in razumevanju naravnega in družbenega okolja. Učenci bodo ob raznolikih nalogah, preprostih eksperimentih in bogatem slikovnem gradivu razvili opazovalne sposobnosti in odgovoren odnos do okolja.
Gradivo otroka uči opazovanja in samostojnega razmišljanja, hkrati pa učiteljem nudi ideje za dodatne dejavnosti in kulturne dneve. Je medpredmetno povezano, saj se vsebine smiselno prepletajo z drugimi predmeti, kot so slovenščina, matematika, likovna in glasbena umetnost. Vključuje tudi preproste poskuse, ki so varni in zahtevajo vsakdanje pripomočke, kar omogoča praktično učenje in nadgradnjo znanja iz 1. razreda.
Aktivno raziskovanje in eksperimentalno učenje
Naloge izhajajo iz vsakdanjega življenja in spodbujajo samostojno opazovanje. Gradivo vsebuje praktične poskuse in naloge, ki so temelj nadaljnjega raziskovanja v višjih razredih.
Poudarek na družbenih vrednotah in empatiji
Naloge vključujejo teme strpnosti, migracij in medsebojne pomoči za razvoj otrokovih socialnih veščin.
Premišljena didaktika in diferenciacija
Prilagojeno različnim učnim potrebam z možnostjo nadgradnje in prilagoditve zahtevnosti. Pod vsakim poglavjem so zapisani učni cilji, ki staršem in učiteljem pomagajo spremljati napredek.
Medpredmetne povezave
Gradivo spodbuja povezovanje vsebin spoznavanja okolja z drugimi predmeti, kot so slovenščina, matematika in likovna umetnost, kar omogoča celostno učenje.
Bogato slikovno gradivo
Izvirne ilustracije in fotografije motivirajo učence pri učenju in olajšajo razumevanje. Posebni zeleni okvirji prikazujejo pripomočke, ki jih učenci potrebujejo za izvajanje preprostih eksperimentov.
dr. Nataša Dolenc Orbanić, dr. Janja Plazar, dr. Mara Cotič, dr. Darjo Felda, dr. Sanela Mešinović, Marija Pisk, Monika Rebec, dr. Igor Saksida, dr. Sabina Višček, Zalka Uršič
»Stik učencev z lutko robotka Iksa je bil izjemen in tako je Iks postal naš prijatelj, ki z nami sodeluje v jutranjem krogu, pri motivacijah ter spodbuja učence k reševanju nalog.«
Ines Dolenc, OŠ Tončke Čeč Trbovlje, 2016
Dodatna spletna podpora za učitelje:
Dodatna podpora za starše:
Dodatna podpora za učence: