
Spoznavanje okolja, Naša ulica 2
Učbenik vsebuje devet sklopov z jasnimi razlagami in odličnim slikovnim gradivom, s katerimi spodbuja ustvarjalnost ter kritično mišljenje. Primeren je za uporabo samostojno ali v kombinaciji z delovnim zvezkom.
Učbenik vsebuje devet sklopov z jasnimi razlagami in odličnim slikovnim gradivom, s katerimi spodbuja ustvarjalnost ter kritično mišljenje. Primeren je za uporabo samostojno ali v kombinaciji z delovnim zvezkom.
Učbenik je razdeljen na devet poglavij, v katerih učencem s preprostimi razlagami in bogatim slikovnim gradivom približa naravoslovje in družboslovje. Vsako poglavje sestavljajo zanimive naloge in samostojne aktivnosti (poskusi, izdelava izdelkov), ki spodbujajo kritično mišljenje, opazovanje in raziskovanje. Vsako poglavje vsebuje tudi razdelek Razmisli in odgovori, s katerim učenci ponovijo in nadgradijo svoje znanje. Učbenik vsebuje bogato slikovno gradivo, ki učencem pomaga pri učenju novih pojmov.
Aktivno raziskovanje in eksperimentalno učenje
Naloge izhajajo iz vsakdanjega življenja in spodbujajo samostojno opazovanje. Gradivo vsebuje praktične poskuse in naloge, ki so temelj za nadaljnje raziskovanje v višjih razredih.
Razvoj socialnih veščin in empatije
Gradivo vključuje družbene teme (različni tipi družin, razlike med nami), kar pomaga pri razvoju socialnih veščin.
Medpredmetne povezave
Naloge so medpredmetno povezane s slovenščino, matematiko in drugimi predmeti kot spodbuda za celostno razumevanje in uporabo znanja v različnih kontekstih.
Podpora učiteljem
Učbenik ponuja konkretne ideje za dodatne dejavnosti ter omogoča ustvarjalno načrtovanje učnih ur.
Struktura gradiva
Bogato slikovno gradivo
Ilustracije in fotografije pomagajo učencem prepoznati pojave iz svojega okolja.
dr. Nataša Dolenc Orbanić, Živa Jamšek, Vasja Kožuh in dr. Janja Plazar
»Naloge so dobro zastavljene in s priporočenimi dejavnostmi vedno pripeljemo učence do želenega cilja. Uporabljamo tudi delovne liste Naša ulica, ki nam služijo za dodatne vaje, nadgradnjo in utrjevanje usvojene snovi.«
Mojca Zaunekr, OŠ III Murska Sobota, 2016
»Stik učencev z lutko robotka Iksa je bil izjemen in tako je Iks postal naš prijatelj, ki z nami sodeluje v jutranjem krogu, pri motivacijah ter spodbuja učence k reševanju nalog.«
Ines Dolenc, OŠ Tončke Čeč Trbovlje, 2016
Dodatna spletna podpora za učitelje: